Re: [cross] bezprzewodowy, przenosny dysk 2,5"

Autor: Rodi <rodi123_at_op.pl>
Data: Sat 25 Nov 2006 - 22:34:44 MET

> po co ci wifi jak będziesz miał dysk uziemiony kabelkiem usb? nie prościej
> już przez to usb zrzucać dane?

Moze i troche racjii jest w tym co piszesz, ale WiFi ulatwiloby mi dostep do
danych z kilku komputerow bez koniecznosci biegania z dyskiem do kazdego z
osobna lub miec wlaczony caly czas jakis komputer pelniacy role serwera,
ktory udostepnia dane, a takie urzadzonko ma w sobie serwerek samby.

a chcialbym cos malego zgrabnego bo od czasu do czasu mioze sie zdazyc ze
musze zabrac do kieszeni taki dysk i podlaczyc w innym miejscu juz poprzez
usb a nie bardzo chcialoby mi sie targac ze soba zailacz 220-240

pzdr
Rodi