Need Help! Cache/FSB czy Taktowanie?

Autor: Norad <woolfnet_at_op.pl>
Data: Sat 25 Nov 2006 - 22:18:32 MET

Mam zamiar ulepszyc PC - nie wiem na który Procek sie zdecydować. |
Intel 4 Prescott 524 3,0GHz | czy | Intel 4 531 3.0 GHz | info o
pierwszym jest na
http://www.uno.pl/t_15841/p_4_prescott_524_3_0ghz/
o drugim
http://sklep.gral.pl/preview/Intel/IntelPentium45313.0GHzBOXLGA775FSB8001MB64-bit_30.php
pozatym nie wiem jak ważna jest wartość FSB oraz Cache - czy warto
jest kupić coś like:
3000 MHz, 800 FSB i 1024kb Cache,
czy moze coś niższego ale z wyższą wartością Cache i FSB (np:
2400 MHz, 1066 FSB i 2mb Cache)??
Po cenach widzę że lepszy jest drugi wariant (300-400zł za pierwszy,
700-800zł za drugi) jednak jak bardzo i o ile? Jest może jakiś
najlepszy stosunek |MHz| do |FSB i Cache| do |cena| ?
Chciałbym się zmieścić w 400zł (za procek), bo muszę jeszcze
Płytę główną dokupić.

Liczę na was wszystkich, święta już za miesiąc :)
I z góry dzięki
Norad