ram w dual - pamieci koniecznie dual?

Autor: BartekK <sibi_at_drut.org>
Data: Sat 25 Nov 2006 - 14:56:11 MET

Z punktu widzenia technicznego wiem jak to wyglada. Ale od strony
oficjalno-marketingowej... Skladam komputer (A3800+ 64x2, plyta na
nf430+gf6100) i kupilem pamieci 2szt takie same ddr2 533 cl4 (Blitz
value plus, nawet maja nr seryjne "po sobie" wiec sa z jednego wiadra),
pamiec sypie sie okrutnie. Jedna sztuka sypie bluescreenami jak jest
wlozona sama - czyli reklamacja. Druga chodzi sama ok, w parze z inna
sprawna tez sie sypie, w parze oczywiscie z ta identyczna ale sypiaca
nie chodza. Chce oddac obie i wziasc cos lepszego, ale hurtownia odmawia
"te pamieci nie maja dopiska DUAL wiec obowiazku pracy w dualu nie maja,
mozemy przyjac tylko ta ktora sie sypie, druga jest sprawna"...
Tez macie takie przeboje, czy tylko ja zle trafilem?