Re: ram w dual - pamieci koniecznie dual?

Autor: Roman Sąsiada <nie.lubie.spamu_at_i.hate.spam>
Data: Sat 25 Nov 2006 - 15:09:50 MET

Użytkownik BartekK napisał:
> Tez macie takie przeboje, czy tylko ja zle trafilem?

Ty źle trafiłeś. W moim A64 3000+ bezproblemowo śmigały w dualu 2 kostki
ValueRam 512 MB Kingstona - najzwyklejsze, bez dopisku dual, takie co na
pęczki się kupuje. Co więcej, po pół roku dokupiłem 2 kolejne pamięci,
też Kingstona, też ValueRam, na innych kostkach - też chodziło bez
problemów.
Te twoje kostki chodzą na defaultowych ustawieniach, nie wymuszasz
niczego w BIOSie ? Może spróbuj powachlować ustawieniami, typu timingi,
CL itp ? A może po prostu masz pecha i tego nie przeskoczysz :/

--
Roman Sąsiada
katoda(znaczek)poczta.onet.pl