Re: Wymagający sprzęt TP 600 E !!!!!

Autor: michalek <mirchale_at_polbox.pl>
Data: Fri 24 Nov 2006 - 14:46:27 MET

"francuz" <francuz68@wp.pl> wrote in message
news:ek6b24$bh3$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Na lapku IBM TP 600 E zainstalowałem Win XP Prof. Wszystki sprzęt został
> wykryty bez żadnych konfliktów. Nie potrzebny był żaden sterownik.
> Chciałem zainstalować mu coć lżejszego - Win 98 SE i już problemy. A to
> nie można zainstalować grafiki, a to znowu jakiś konflikt z magistalą
> dysku twardego. Wszystkie sterowniki brałem ze strony IBM. Niby do tego
> typu itd. a tu nic z tego. Czyżby jakiś pokiereszowany sprzęt???

Mam dokładnie takiego lapka.
Chodzi na nim Win2000 już z 5 lat (przedtem WinNT).
Większość driverów z witryny IBM'a.
Jako drugi system - dla eksperymentów czasem odpalam XP.
Wszystko działa też OK tylko zauważalnie wolniej. XP wyraźnie
bardziej obciąża komputer.
Mam maksymalny mozliwy RAM - 288MB, to dla XP trochę
za mało.
Polecam Win2000. Zawsze odradzam Win98, ale jeśli koniecznie
go chcesz to na pewno też będzie działał tylko dobrze poinstaluj
drivery - a witryna IBM jest bajecznie prosto przygotowana do tego.

A TP600 poza tym że trochę staruszek to b.dobry i niezawodny sprzęcik.