Wymagający sprzęt TP 600 E !!!!!

Autor: francuz <francuz68_at_wp.pl>
Data: Fri 24 Nov 2006 - 09:35:24 MET

Na lapku IBM TP 600 E zainstalowałem Win XP Prof. Wszystki sprzęt został
wykryty bez żadnych konfliktów. Nie potrzebny był żaden sterownik.
Chciałem zainstalować mu coć lżejszego - Win 98 SE i już problemy. A to
nie można zainstalować grafiki, a to znowu jakiś konflikt z magistalą
dysku twardego. Wszystkie sterowniki brałem ze strony IBM. Niby do tego
typu itd. a tu nic z tego. Czyżby jakiś pokiereszowany sprzęt???