Fri, 24 Nov 2006 00:59:17 +0100, na pl.comp.pecet, Gl12d4 napisał(a):
> Użytkownik "Dominik76" <dominik76.NIESPAMUJ@wp.pl> napisał w wiadomości
> news:ek59th$f2e$1@atlantis.news.tpi.pl...
>
> Żebyśmy nie wpadli w euforię, to uczulam na Proline w przypadku awarii
> sprzętu. Nie najlepiej z tym u nich.
>
> Pzdrw
> Gl12d4
Potwierdzam, jak nie naślesz na nich federacji ochrony konsumentów,
potrafią zwodzić człowieka i 3 miesiące. Kolega kupił u nich niedawno mysz,
tanią i wydawałoby się, że przy tak groszowej transakcji nie będzie
problemów z reklamacją. Czekał ze 3 tygodnie, a w sklepie powiedzieli mu,
że oni mają czas na naprawę 3 miesiące. Jajcarze.
bodziu
-- ============= 40tude Dialog =============Received on Fri Nov 24 09:35:07 2006
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Fri 24 Nov 2006 - 09:51:18 MET