Re: sklep internetowy ze sprzetem komp.

Autor: Dominik76 <dominik76.NIESPAMUJ_at_wp.pl>
Data: Fri 24 Nov 2006 - 15:08:24 MET

> Żebyśmy nie wpadli w euforię, to uczulam na Proline w przypadku awarii
> sprzętu. Nie najlepiej z tym u nich.

Od lat u nich kupuję i nigdy nie miałem problemów.
Co prawda nie brałem u nich całego kompa, ale zawsze jakieś pierdoły
od myszki po napędy DVD.

Awarię miałem co prawda tylko raz (nagrywarka DVD - plextora) ale
nie mogę narzekać wszystko sprawnie bez problemów.

Też czytałem jakieś wątki o serwisie proline, ale większość była sprzed
trzech lat, a po drugie duże sklepy przy wielu klientach zawsze trafią
na jakieś marudy ;)