Re: Wymianan kondensatorów w Szczecinie - Kto¶ wie ?

Autor: Konrad Kosmowski <konrad_at_kosmosik.net>
Data: Thu 23 Nov 2006 - 16:24:27 MET

** onet wrote:

> Jaki jest termin takiej us³ugi i jaka cena ?

Termin to zale¿y jaki ruch maj± w serwisie, ja (w Warszawie co prawda)
oddajê do znajomego serwisu na WGK to robi± na nast. dzieñ najczê¶ciej,
poniewa¿ jest to robota na kilkana¶cie minut (z uwag± na to, ¿e czasami
mo¿e siê to wyd³u¿yæ do kilku godzin jak co¶ nie zadzia³a, bo mo¿na
ca³± p³ytê równie dobrze uwaliæ), koszta materia³ów s± niewielkie wiêc
jest to jakie¶ 50z³ (robocizna g³ównie). W Szczecinie pewnie podobnie.

> PS. Prosze nie proponowac mi, zebym sama to zrobila. Nie mam fachowych
> narzêdzi ani umiejetnosci praktycznych.

Albo Ci siê po prostu nie chce tego robiæ, te¿ jest to zrozumia³e. :)