Wymianan kondensatorów w Szczecinie - Ktoś wie ?

Autor: onet <petrosia_at_onet.pl>
Data: Thu 23 Nov 2006 - 14:11:45 MET

Odkryłam spuchniety kondenastor na swojej płycie głownej. Stad pewnie
problem z porannym rozruchem kompa.
Zależy mi na sprawdzeniu wszystkich pozostałych i wymianie uszkodzonych w
sposób fachowy i szybki. Potrzebuje namiary na jakis dobry serwis
komputerowy wSzczecinie, ktory sie podejmie tego zadania.

Jaki jest termin takiej usługi i jaka cena ?

PS. Prosze nie proponowac mi, zebym sama to zrobila. Nie mam fachowych
narzędzi ani umiejetnosci praktycznych.