Re: Wymianan kondensatorów w Szczecinie - Ktoś wie ?

Autor: akanid <akanid_at_wp.pl.bezspamu>
Data: Thu 23 Nov 2006 - 16:20:49 MET

Tomek napisał(a):
> Robota jest prosta i szybka, wymienia się w takich przypadkach zwykle
> wszystkie kondensatory w obwodach zasilania. Elektronik zrobi to nawet
> "na poczekaniu" za kilkanaście do kilkudziesięciu złotych (zależy jak
> się ceni :)

w podżędnym szczecinku kumpel sam wymienil bo umie i sie zna. kosztowalo
go to 40groszy i pol godziny z wlaczajac droge do sklepu po kondensatory
powrotna i wymiane. ale ja jestem z tych ostrozniejszych i dajmy na to
jesli plyta jest juz jakis czas po gwarce to bym zmienil na nową. wiem
ze rozwiazanie znacznie drozsze i mozze niekonieczne ale na pewno
pewniejsze.

--
Koniec Modlitwy. Amen.
Pozdrawiam