Re: Seagate - Dyski SATA pionowo

Autor: webjay <kamil_at_adres-email-w-linku-stopki.pl>
Data: Thu 23 Nov 2006 - 13:45:52 MET

news:3t24ke.vtc.ln@kwinto.prv...

> Widzę że wdałeś się w dyskusję z osobnikiem o nicku Eneuel? ;-). W takim
> razie współczuję. Ja go dawna mam w KF-ie, bo mu już całkiem odbiło.
> Rozumiem już teraz, skąd ta cisza w skądinąd bardzo interesującym temacie
> MTBF. Mocno wątpię, żeby w tym wątku odbyła się jakakolwiek rzeczowa
> dyskusja, pewnie zaśmieca go doszczętnie swoimi imaginacjami i nikomu nie
> chce się już go kontynuować...

nie znam pana, nie czytalem nigdy, nie mam o panu wyrobionej opini - wrecz,
nie mam zadnej. rozumiem, ze polemike, w ktora probuje mnie pan wciagnac ma
na celu zdyskredytowanie Leszka - niestety - moje zwrocenie uwagi na
rozlazlosc topika nie bylo sierowane do przedmowcy, a poza tym - nie tedy
droga. ja nie jestem medium do przekazywania zdan, czy co gorsza epitetow w
temacie waszych prywatnych sporow. proponuje wprost napisac do Leszka, a nie
przez posrednikow.

btw. w tym watku odbyla sie bardzo rzeczowa dyskusja i ustalony zostal
pewien fakt, a raczej wykazany absurd mitu, ktory teraz nie powinien budzic
niczyich watpliwosci: dysk twardy mozna zamontowac w dowolnej pozycji - nie
musi wcale lezec na 'brzuszku', moze lezec na 'pleckach' i na dowolnej
krawdedzi - wazne jest tylko, zeby byl solidnie przymocowany.

pozdrawiam,
Kamil