Re: Seagate - Dyski SATA pionowo

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Thu 23 Nov 2006 - 13:02:20 MET

Użytkownik "webjay" <kamil@adres-email-w-linku-stopki.pl> napisał w
wiadomości news:ek417o$1c6$1@atlantis.news.tpi.pl...

> chyba ucienke z tego topika, bo dyskusja rozlazla sie calkowicie - za
> chwile bedziemy rozmawiac o kulkach w lozysku, wplywie orientacji talezy
> wzgledem osi obrotu ziemi, odpornosci na przeciazenia (tudziez roznicy
> pomiedzy spadkiem na dowolna krawedz / rog dysku) i ksztalcie sinusoidy
> pradu stalego (LOOOOL)...

Widzę że wdałeś się w dyskusję z osobnikiem o nicku Eneuel? ;-). W takim
razie współczuję. Ja go dawna mam w KF-ie, bo mu już całkiem odbiło.
Rozumiem już teraz, skąd ta cisza w skądinąd bardzo interesującym temacie
MTBF. Mocno wątpię, żeby w tym wątku odbyła się jakakolwiek rzeczowa
dyskusja, pewnie zaśmieca go doszczętnie swoimi imaginacjami i nikomu nie
chce się już go kontynuować...

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/