Re: Modernizować czy nie modernizowac ?

Autor: /// Kaszpir /// <brak_at_adresu.pl>
Data: Thu 23 Nov 2006 - 07:29:50 MET

> Kup to co ja czyli Athlon 3000+ Venice, plyta np DFI Infinity lub jakas Asusa z dobrym OC (300HT) do tego dobry Ram i podkrec
> ostro :)
> U mnie 1.8@2.76Ghz do tego GF7600GS@GT DDR3
> Wyjdzie tanio i sprzet bedzie szybki.

Tyle że mi nie zależy na podkręcaniu i max wyciągnięciu z kompa ile się da a zalezy mi na ... ciszy ...
Tak z 2-3 lata temu zależało mi jeszcze na podkręcaniu , wyciskaniu ostatnich soków z tego co się ma i itd ...
Ale jakiś czas temu to się zmieniło i nie zależy mi na tym. Przestałem podniecać się cyferkami , a zacząłem grać na konsoli a nie na
PCecie ... Choć i tak jakoś odechcialo mi się grać :)

Nawet teraz procesor działa tylko jako XP 2400+ mimo że działa bez problemu jako 2700+ a nawet 2800+ , tyle że powyżej 2400+ muszę
podnieść napięcie i zwiększyć na max obroty wentylatora , a to niestety niesie za sobą spory hałas ...

A tak mam XP 2400+ , wentylator na 1500 obrotów , grafikę z pasywnym chłodzeniem , dośc cichy zasilacz i wszystko w miarę cicho
działa :)

Chyba jednak posłucham Waszych rad i dam sobie spokój z modernizacją. Kasa pójdzie na coś innego , ale zapewne nie związane z PCtem
:)

--
Pozdrawiam
/// Kaszpir ///