Re: jaka nagrywarka do filmow dvd?

Autor: Artur <zhan_at_op.pl>
Data: Thu 23 Nov 2006 - 07:24:00 MET

Użytkownik "Exploris" <exploris@***NO SPAM***autograf.pl> napisał w
wiadomości news:ek2i1v$nnh$1@news.onet.pl...

> Sam posiadam BENQ i wiesz jakoś z tą zmianą na DVD_ROM to dziwnie wyglada
> ... napisz jakie Ty masz doświadczenia z tyą sprawą ...

mam takie doswiadczenia, ze jesli nie ustawie na moim LG Book-type DVD-ROM
to moj stacjonarny odtwarzacz nie widzi plyty... a poki co jego wolalbym nie
zmieniac...

> Co do jakości zapisu generalenie wszystkuch płyt BENQ jest stosunkowo
> odobry - patrz: testy w sieci ...

problem w tym, ze wedlug testow z sieci ostatnim udanym modelem Benq byl
165x ktorego sie juz nie da kupic...

> Ale cóż wybór nalkeży do Ciebie ... :)

no wiem... szkoda tylko, ze nie zaproponowales nic konkretnego...

--
pozdrawiam