Re: Modernizować czy nie modernizowac ?

Autor: Leszek K <leszek60.wytnij_at_neostrada.pl>
Data: Thu 23 Nov 2006 - 20:57:13 MET

Dnia Thu, 23 Nov 2006 07:29:50 +0100, /// Kaszpir /// napisał(a):

> Tyle że mi nie zależy na podkręcaniu i max wyciągnięciu z kompa ile się da a zalezy mi na ... ciszy ...
To venice jak znalazł. Wyjątkowo "zimny" procesor. Duży wentylator, który
na B2500 w stresie musiał chodzić na 100% coby go schłodzić do przyzwoitej
temperatury, na 3000+ po zadaniu docelowej temperatury 45 stopni w idle
potrafił się zupełnie wyłączyć, a przy dużym obciążeniu dochodził do 40%
obrotów.