Re: 22 cale za 1600 zł?

Autor: Bigamista <bigamista.NO-SPAM_at_tlen.pl>
Data: Wed 22 Nov 2006 - 18:34:01 MET

> nie. ja kupiłem monitor eizo 22cale za 190zł. No chyba ze myslisz o
> ekranie LCD, ale wypadało by to napisac.....

Sorki, rozpędziłem się i zapomniałem napisać szczegółów.

Ale chodzi właśnie o ten monitor co napisał Zenpc w pro-line:
http://sklep.proline.pl/shop.php?prodid=IIY+LCD+PLE2200WS-B

Już miałem brać zwykłą 19 u siebie na osiedlu w sklepiku u znajomego,
a kolo wpadł abym się wstrzymał bo pro-line ma niezłą promocję.
No i zgłupiałem bo cena wydaje się super, no ale to trzeba zamawiać
czekać - ale z drugiej strony co iiyama to iiyama tylko TN, ale
w tego co teraz czytam to te TN od iiyamy to są takie wyśrubowane
TN-wide lepsze od typowych TN. Miałem chrapkę na FS 19-2 na PVA
no ale to w końcu 22 CALE - to jak telewizor. Kurde ale jestem
rozgorączkowany.
Doradźcie co mam wybrać?!