Re: 22 cale za 1600 zł?

Autor: Mix <alaadasdaalal_at_alaasdasdalalal.pl>
Data: Wed 22 Nov 2006 - 18:59:51 MET

> ToMasz> nie. ja kupiłem monitor eizo 22cale za 190zł. No chyba ze myslisz
> ekranie LCD, ale wypadało by to napisac.....
> ToMasz

taki niemiec kupi sobie LCD 22" IIYAMKĘ za 1200zł brutto bo musi za
wyrzucenie starego Eizo 22" zapłacić i to sporo, a u nas nie dość ze za tego
smiecia z unii musisz Ty zapłacic to jeszcze (gdybys wygrał w totka) za
nową IIYAMĘ LCD 22" bulisz znacznie więcej niz taki niemiec bo 1600zł (i to
w wielkiej promocji przez 22dni, standardowo 1999zł)

hahahah ciszmy się dalej z zakupu CRT 22" za 190zł bo:
O TYM KAZDY POLAK WIE,
CRT jest LEPSZE od LCD.

:|