Re: Seagate - Dyski SATA pionowo

Autor: webjay <kamil_at_adres-email-w-linku-stopki.pl>
Data: Wed 22 Nov 2006 - 13:56:34 MET

Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console>
napisał w wiadomości news:ek1g71$elr$1@flis.man.torun.pl...

> "webjay" ek1ea7$spg$1@atlantis.news.tpi.pl

> O! Tego, że w tym samym topicku, to już nie wiem. :)
> (gubię się)

> Ja kończyłem kilka lat mit MTBFu. :)
> (i jak widzę -- mit odradza się na nowo, choć nie wiem, czy nie
> zmodyfikowany)

Sokol to jak widze (czytam) sensowny facet, wiec biore pod uwage, ze po
prostu uzyl jakiegos skrotu myslowego... mi takze zdaza sie to dosc czesto
(piszesz szybciej niz myslisz ;))

> Które są trwałe. :)
> Ciekawe, skąd biorą się te mity, bo próżno ich szukać w dokumentacjach. :)
> Próżni tez szukać ich źródeł w tak zwanym rozumnym myśleniu. :) (bo i co
> za różnica takiemu dyskowi, w jakiej pozycji pracuje; trochę ;) ważne, aby
> nie doprowadzać do zmiany momentu pędu dysku i szybkości obrotowej w
> ogóle,
> czyli dyskiem nie kręcić :) w czasie jego pracy; no i nie stukać weń,
> nie potrząsać nim itd...)

domyslam sie skad mogla brac sie tego typu wnioski: 'podlaczylem dysk stal
pionowo na podlodze, przegrywalem dane [...] pozniej mi upadl na ziemie
[...] i zaczelo sie robic tryk, tryk'.
ktos kto szybko przeczyta zapamieta 'mialem podlaczony _pionowo_ dysk,
pozniej zaczal robic tryk tryk' ;)

pozdrawiam,
Kamil