Re: Seagate - Dyski SATA pionowo

Autor: Eneuel Leszek Ciszewski <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console>
Data: Wed 22 Nov 2006 - 16:02:55 MET

"webjay" ek1hep$c05$1@atlantis.news.tpi.pl

> Sokol to jak widze (czytam) sensowny facet, wiec biore pod uwage, ze po
> prostu uzyl jakiegos skrotu myslowego... mi takze zdaza sie to dosc czesto
> (piszesz szybciej niz myslisz ;))

Tak. Klasyfikacja sensowności:

 -- Niemirowski (ten naprawdę sensowny, choć oferuje
                na swej stronie niesensowne programy)
 -- Sokół (MIME i NTG!!; poza tym bez uwag)
 -- Palusiński (tego co siódma rada jest trafna, a to już dużo)
 -- Kawecki (tego rady prowadzą zupełnie donikąd; obmawiam
            go za plecami -- bo ma mnie w KF) :)

> domyslam sie skad mogla brac sie tego typu wnioski: 'podlaczylem dysk stal
> pionowo na podlodze, przegrywalem dane [...] pozniej mi upadl na ziemie

;) No tak. :) Dlatego ja lubię rozmawiać na piśmie i spokojnie. :)

> [...] i zaczelo sie robic tryk, tryk'.
> ktos kto szybko przeczyta zapamieta 'mialem podlaczony _pionowo_ dysk,
> pozniej zaczal robic tryk tryk' ;)

Ja kiedyś na stole miałem dwa dyski ESDI 130 MiB stojące pionowo i na tym
samym stole dwie swoje nogi. :) Kiedy siedziałem -- niewiele czułem, ale
wibracje stołu doprowadziły do tego, że tuż po tym, jak wstałem -- upadłem. :)

--spacja,_nie_słowo_'spacja',_ale_spacja
 (_______) leszekc@@alpha.net.pl | |