Re: Seagate - Dyski SATA pionowo

Autor: Eneuel Leszek Ciszewski <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console>
Data: Wed 22 Nov 2006 - 13:35:13 MET

"webjay" ek1ea7$spg$1@atlantis.news.tpi.pl

> wiem Leszku, dalej jestesmy w tym samym topiku.

O! Tego, że w tym samym topicku, to już nie wiem. :)
(gubię się)

> ale chcialbym skonczyc z
> mitomania w temacie montowania dysku,

Ja kończyłem kilka lat mit MTBFu. :)
(i jak widzę -- mit odradza się na nowo, choć nie wiem, czy nie zmodyfikowany)

> wiec daje mozliwosc Adamowi
> przekonania sie, ze nie bedzie mial argumentow innych niz obiegowe opinie ;)

Które są trwałe. :)
Ciekawe, skąd biorą się te mity, bo próżno ich szukać w dokumentacjach. :)
Próżni tez szukać ich źródeł w tak zwanym rozumnym myśleniu. :) (bo i co
za różnica takiemu dyskowi, w jakiej pozycji pracuje; trochę ;) ważne, aby
nie doprowadzać do zmiany momentu pędu dysku i szybkości obrotowej w ogóle,
czyli dyskiem nie kręcić :) w czasie jego pracy; no i nie stukać weń,
nie potrząsać nim itd...)

--spacja_pojedyncza
 (_______) leszekc@@alpha.net.pl | |