Re: Male notebooki, jakie sa?

Autor: Larus <larus_at_silesianet.pl>
Data: Tue 21 Nov 2006 - 20:35:55 MET

Indywiduum ;) zwane *Bartłomiej Kowal*, w wiadomości
<op.tjdoylsj4n9bg9@asus.vu.lt> wyprodukowało:

> Mam tego Asusa od ~10 dni.

Mocno zastanawiam się nad kupnem takiego Asusa, tylko wersji z prockiem
Core Duo i muszę przyznąc, ze ogromnie mi pomogłeś, gdyż bardzo mało
można wyczytać o tym modelu Asusa. Wielkie dzięki za obszerny opis!

Mam jednak dodatkowe pytanie:

> c) prawie cały czas chodzi wentylacja - dość cicho (żona twierdzi, że nie
> słyszy), ale jeśli ktoś lubi pracę w kompletnej ciszy, to ten model odpada;

To chłodzenie to największy i chyba jedyny, jak widzę, szkopuł dla mnie :(
Laptop musi być cichy. Jesteś w stanie porównać ten hałas do czegoś ?

Poza tym czy byłbyś w stanie podać temp. tego Celerona w trakcie zwykłej
pracy ? Może np. Speedfan odczyta ?

--
Dawid "Larus" Paszkowski <larus@epf.pl>