Re: kurz w kompie - LOL

Autor: DooMiniK <bachus20[WYTNIJ>
Data: Tue 21 Nov 2006 - 19:23:21 MET

Osadnik zapodał(a):

> Pewnie są znacznie lepsze metody ;)
> Jak ma sie kogos kto posiada ciezarówke lub cokolwiek na poduszkach powietrznych zapewne ma sprężarkę. Podłączyć, 10 sekund i
> komp czysty bez rozkręcania. Swego czasu Był akcje że przychodziło do mnie kilku kumpli z komapami nie do naprawy i
> wyczyszczenia - spreżareczka i wio. Żadne tam odkurzacze, pedzele i inne metody. Bezdotykowo i bez problemów.

Troszkę się zrobi NTG, no ale...
Nowa sprężarka, renomowanej firmy. Po pierwszych testach ogólnych - przyda
się super do ... dmuchania balonów na wesele. No i co drugi balon: łubudu...
Po 30 uwalonych balonach - zacząłem dmuchać na rękę - jak nagle oberwałem
opiłkiem... Podobno w nowych sprężarkach musi się zbiornik oczyścić po procesie
produkcyjnym :)

--
Dominik Siedlak (bachus)
Na serwerze bachus - login taki mam,