Re: kurz w kompie - LOL

Autor: Michal AKA Miki <jakistammichal_at_z.onetu.pl>
Data: Sun 19 Nov 2006 - 22:30:00 MET

Użytkownik "rwerp" <roman.werpachowski@gmail.com> napisał w wiadomości
news:1163961199.488281.279360@h54g2000cwb.googlegroups.com...
Michal AKA Miki napisał(a):

> Dmuchanie odkurzaczem w komputer to ponoć nie najmądrzejszy pomysł.

No ale ja nie dmucham.. Ja zasysam... a pedzelek jest po to, zeby sie syfy
odczepily... Jeszcze sie od tego nic nie popsulo, a setki juz przeszly przez
ta probe...
Za to zdarzylo mi sie dwukrotnie "rozwalic" plyte glowna, przy uzyciu
powietrza w sprayu (takiego w butelkach). Wydaje mi sie, ze problem w tym,
ze robilem to na goracym komputerze, a przy rozprezaniu bardzo spada
temperatura.. No chyba ze to cos mokrego, co sie wydostawalo z butelki i
osiadalo na komponentach, zeby za chwile wyparowac... (czyzby do sprezonego
powietrza dodawali jeszcze freonu albo czegos w tym rodzaju?)
Plyta potem niby chodzila sprawnie, ale sie jakos czesto wieszalo... cholera
wie, co bylo bezposrednia przyczyna...

Pozdrawiam
Michal