Plomby gwarancyjne na PC by NTT

Autor: misiek1928 <misiek_1928.WYTNIJ.TO_at_o2.pl>
Data: Tue 21 Nov 2006 - 16:22:40 MET
Message-ID: <ejv5q1$7e6$1@nemesis.news.tpi.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed

Witam. Moja dziewczyna ma kompa kupionego w MM. Produkt rzecz jasna NTT.
Już raz był w serwisie (a właściwie dwa razy po rząd bo wrócil od nich w
takim stanie jak go wysłałem i zabrali go dzień później na kolejne 14dni).
Wymieniono spalony zasilacz i procesor oraz walnęli błyskotliwą notkęw
gwarancji (wymaga czyszczenia oraz wentylator na procesorze do wymiany).

Czy otwierając kompa stracę na niego gwarancję? Wymianę wentylatora mogę
ewentualnie przeprowadzić w sklepie który ma umowę serwisową z NTT, ale
wątpię żeby wyczyścili go od wewnątrz, poza tym u nich zapłacę za byle
shitowy wentyl około 40zł a na allegro kupię wydajnego AC za ~20zł i do
tego wyczyszczę na błysk bebechy.

Nie wiem czy dobrze mi świta, ale chyba w Polsce jest prawo które
zabrania takich praktyk jak zaklejenie kompa plombą, której nie można
zerwać... gwarancja jest na bebechy a nie na plomby...

Proszę o radę...

-- 
|   <<AMD Athlon XP(Barton) 2500@3200(11x200)>>  | ASUS A7N8X-E Deluxe |
|2x256MB DDR TwinMos CL2.5|GeCube ATI Radeon 9200|  WD Caviar WD800 JB |
| DVD-RAM Plextor PX-750A |  LG Flatron F-700 P  |Creative Inspire 4400|
|Lenovo 3000 N100 (Celeron M 420 1.6GHz; i945GM; 512MB DDR2; IGMA 950) |
Received on Tue Nov 21 16:25:07 2006

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Tue 21 Nov 2006 - 16:51:19 MET