Re: Plomby gwarancyjne na PC by NTT

Autor: ::-:: dysmorfofob ::-:: <lookas2002_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 21 Nov 2006 - 16:34:02 MET

> gwarancja jest na bebechy a nie na plomby...

Cos mi sie widzi, ze prawo teraz jest takie, ze kwestia warunkow, zakresu i
dlugosci gwarancji jest ustalana przes tego kto ja daje. Firma uznaje
roszczenie gwarancyjne tylko jesli ma pewnosc, ze w sprzecie ktos nie
majstrowal. I ja ich troche rozumiem, choc z drugiej strony taki np. Dell
nie plombuje obudowy. Wrecz dostarcza ksiazeczki z obrazkami wyjasniajacymi
jak zmieniac/wymieniac bebechy. (Ze nie wspomne o instrukcji do Latitude
D810, gdzie rozrysowali jak rozebrac laptopa na czesci pierwsze , co tez
niezwlocznie uczynilem :] )

::f::