misiek1928 napisał(a):
> Witam. Moja dziewczyna ma kompa kupionego w MM. Produkt rzecz jasna NTT.
> Już raz był w serwisie (a właściwie dwa razy po rząd bo wrócil od nich w
> takim stanie jak go wysłałem i zabrali go dzień później na kolejne 14dni).
> Wymieniono spalony zasilacz i procesor oraz walnęli błyskotliwą notkęw
> gwarancji (wymaga czyszczenia oraz wentylator na procesorze do wymiany).
>
> Czy otwierając kompa stracę na niego gwarancję? Wymianę wentylatora mogę
> ewentualnie przeprowadzić w sklepie który ma umowę serwisową z NTT, ale
> wątpię żeby wyczyścili go od wewnątrz, poza tym u nich zapłacę za byle
> shitowy wentyl około 40zł a na allegro kupię wydajnego AC za ~20zł i do
> tego wyczyszczę na błysk bebechy.
>
> Nie wiem czy dobrze mi świta, ale chyba w Polsce jest prawo które
> zabrania takich praktyk jak zaklejenie kompa plombą, której nie można
> zerwać... gwarancja jest na bebechy a nie na plomby...
Prawo generalnie mówi, że warunki gwarancji są takie, jakie ustali
gwarant.
Prawdopodobnie zerwanie plomb nie zwalnia sprzedawcy (nie producenta) z
odpowiedzialności z tytułu zgodności towaru z umową (patrz ustawa
konsumencka), ale nie jestem pewien.
Roman
Received on Tue Nov 21 16:50:07 2006
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Tue 21 Nov 2006 - 16:51:20 MET