Re: Głośniki Logitech x-530, czy Creative T6060

Autor: Andrea <nospam_at_nospam.pl>
Data: Mon 20 Nov 2006 - 22:50:22 MET

Wojtek H. wrote:

> Chyba obstawiałbym zestaw Creative+Creative. Logitechy miałem okazję
> słyszeć (fakt, na badziwenej karcie ALC650). Jakość dźwięku była kiepska
> ze względu na kartę, jednak co mnie zaskoczyło.. to słyszalne brzęczenie
> plastikowych elementów basówki. Może to był felerny egzemplarz, ale to
> akurat mnie do tych głosników zraziło. Natomiast jutro sąsiad odbiera
> T6060 i podłączymy to do Audigy2 ZS. Napiszę wrażenia :)

Odsłuchiwałem i X-530 i 6060 - ładniej grają Logitechy. Nie pamiętam,
czy da się satelity powiesić na ścianie niestety.

BTW, skoro logitechy, to może X-540? Nie są wiele droższe.

--
Andrea   |ASRock K7Upgrade-880, AMD Sempron 2800+, Pentagram QC-80Cu
1024MB DDR-400, Sapphire Radeon 9600 128MB, Samsung SyncMaster 960BF