Re: G³o¶niki Logitech x-530, czy Creative T6060

Autor: Wojtek H. <wwwojtek1_at__BLOKADA_go2.pl>
Data: Mon 20 Nov 2006 - 21:50:53 MET

U¿ytkownik "Mateusz Mirski" napisa³ w wiadomo¶ci
> Witam, Zastanawiam siê nad wymian± aktualnych g³o¶ników MediaTech na jedne
> z powy¿szych. Creative s± tañsze, ale niewiele, ponoæ Logitechy lepsze,
> ale ludzie na trzaski narzekaj±, a ja mam instalacjê z faz± i zerem, bez
> przewodu ochronnego i gniazdko bez bolca. Na które siê zdecydowaæ? S³u¿yæ
> to bêdzie do ogl±dania filmów razem z Sound Blaster Live! External. Co do
> wygl±du nie mam preferencji, wa¿ne, ¿eby siê satelity da³o powiesiæ.
> Pozdrawiam
> Mateusz Mirski

Chyba obstawia³bym zestaw Creative+Creative. Logitechy mia³em okazjê s³yszeæ
(fakt, na badziwenej karcie ALC650). Jako¶æ d¼wiêku by³a kiepska ze wzglêdu
na kartê, jednak co mnie zaskoczy³o.. to s³yszalne brzêczenie plastikowych
elementów basówki. Mo¿e to by³ felerny egzemplarz, ale to akurat mnie do
tych g³osników zrazi³o. Natomiast jutro s±siad odbiera T6060 i pod³±czymy to
do Audigy2 ZS. Napiszê wra¿enia :)