Re: Głośniki Logitech x-530, czy Creative T6060

Autor: Mateusz Mirski <Bez_Spamu_mattiz_at_interia.pl>
Data: Mon 20 Nov 2006 - 23:38:59 MET

Andrea napisał(a):

> BTW, skoro logitechy, to może X-540? Nie są wiele droższe.

Prawie 100 pln to około 40% ceny, jak dla mnie za duża różnica.
Szczególnie, że jeszcze muszę kartę muzyczną kupić, bo pozbywam się
mebla w postaci stacjonarki. Przesyłek, czy przejazdów nie liczę, bo w
Poznaniu jestem w prawie każdy weekend, ale preferuję zakup we Wrocławiu.

--
Pozdrawiam
Mateusz Mirski