Głośniki Logitech x-530, czy Creative T6060

Autor: Mateusz Mirski <Bez_Spamu_mattiz_at_interia.pl>
Data: Mon 20 Nov 2006 - 21:06:58 MET

Witam,

Zastanawiam się nad wymianą aktualnych głośników MediaTech na jedne z
powyższych. Creative są tańsze, ale niewiele, ponoć Logitechy lepsze,
ale ludzie na trzaski narzekają, a ja mam instalację z fazą i zerem, bez
przewodu ochronnego i gniazdko bez bolca. Na które się zdecydować?
Służyć to będzie do oglądania filmów razem z Sound Blaster Live!
External. Co do wyglądu nie mam preferencji, ważne, żeby się satelity
dało powiesić.

--
Pozdrawiam
Mateusz Mirski