Re: dysk twardy

Autor: Atlantis <marekw1986NOSPAM_at_wp.pl>
Data: Mon 20 Nov 2006 - 16:04:57 MET

Radosław Sokół napisał(a):

> 1) Kartę interfejsu, nie kontroler.

Hmm... A jaka jest dokładna różnica? ;)

> Samsung IIRC.

Przeglądam właśnie cennik na stronach Apollo i widzę, że mają Samsungi
za ~270 zł, ale w takiej samej cenie jest Seagate Barracuda 7200.10
250GB 8MB ST3250820A. Seagate miałem właściwie we wszystkich komputerach
od samego początku, a więc co się bardziej opłacałoby brać, gdybym się
już zdecydował? ;)
BTW czy te dyski mogą pracować przez jakiś czas 24/7? :) Jeśli co
najmniej przez kilka dni komputer nie będzie wyłączany?

> Jest możliwe. Pytaj na grupie o oprogramowaniu.

Ok, tylko chciałem wiedzieć czy się da. :) Chciałbym uniknąć
przenoszenia i ustawiania wszystkiego. :)

# /George Orwell - Rok 1984/