Re: Czy po update BIOSu zostaja wszytskie stare ustawienia?

Autor: Stanisław Kępiński <szydas_at_szydas.eu.org>
Data: Mon 20 Nov 2006 - 16:05:30 MET

Tomek wrote:

> A napisał, że bez problemów?!
> Zanim coś takiego napiszesz poczytaj sobie wcześniej
> jakie błędy są poprawiane w kolejnych wersjach BIOSu dla tych płyt!
> Myślisz, że oni dla zabawy wydają kolejne wersje?!
>
> Ostatnio większość nowych płyt wymaga uaktualnienia
> BIOSu do POPRAWNEGO działania.
>
> TM

to poczytaj też, co się może stać z tobą po zażyciu tabletki apapu.
złożyłem w życiu kilkadziesiąt kompów, w tym parę dla siebie. tylko w
jednym przypadku update'owałem bios, żeby płyta nie gryzła się z kartą
dźwiękową. w pozostałych przypadkach komputery działają bez zarzutu mimo
tych strasznych błędów w wersjach produkcyjnych. chociaż kłamię, dwie
osoby też postanowiły uaktualnić sobie bios - jedna nie potrafiła
później ustawić nic w biosie, bo się na tym nie znała, drugiej w czasie
wgrywania wyłączyli prąd. w pierwszym przypadku wystarczyło 5 minut na
ustawienie biosu i wykasowanie aplikacji do jego uaktualniania przez
internet, w drugim niestety było trochę więcej roboty.... ale zarobek za
to dużo większy.
dlatego proponuję trzymać się zasady - nie ruszaj biosu jeśli komputer
działa bez zarzutu.
szydas