Re: Sprzęt dla dziadka...

Autor: ppview <prezentacje_at_op.pl>
Data: Mon 20 Nov 2006 - 14:31:29 MET

Konrad Kosmowski wrote:

> Wobec tego pierwsze pytanie - jaki niedrogi (ale dobry, z dobrą
> gwarancją i serwisem w razie czego) panel LCD 19" z pivotem polecacie?
> Nie musi mieć żadnych dodatkowych bajerów. Złącze DSUB.

Jeden szczegół do rozważenia - jeśli naprawdę do tekstu to D-Sub nie
jest dobrym pomysłem. W większosci kombinacji karta graf klasy
"popularnej" + panel LCD (a im nowszy tym z reguły gorzej) daje hmm..
nieco "mglisty" obraz. Jakby dziadek oglądał np. tylko słabej jakości
DivX'y to może by jeszcze przeszło - ale przy tekście oczekuje się z
reguły _dobrej_ ostrości obrazu. Także sądzę że wymiana karty na taką z
DVi-D (o ile obecna go nie ma) jest czymś co warto zasugerować w
pierwszej kolejności - jeśli chcesz żeby dziadek nadal Cię lubił po
zakupie tego panelka ;-)

Pozdr.