Re: Sprzęt dla dziadka...

Autor: ::-:: dysmorfofob ::-:: <lookas2002_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 20 Nov 2006 - 20:23:41 MET

> Wstępem, to że dziadek (no taki "dalszy dziadek"), chce sobie
> zaktualizować sprzęt bo go oczy bolą od monitora CRT (i ma rację).

Czy ma to kwestia sporna. Mnie duzo lepiej (mniej mecza mi sie oczy)
pracuje sie na prywatnym 4-5 letnim crt LG Flatron 775FT niz na sluzbowych
panelach LCD (philips, samsung, dell - rozne modele z roznych lat, w tym i
konstrukcje dosc nowe podlaczone przez DVI). Niech sie lepiej przymierzy
najpierw do tych monitorow, bo nie kazdemu pasuja i moze sie okazac, ze oczy
dopiero zaczna bolec :/

::F::