Re: kurz w kompie - LOL

Autor: Michal AKA Miki <jakistammichal_at_z.onetu.pl>
Data: Sun 19 Nov 2006 - 18:41:05 MET

Użytkownik "...::QRT::..." <kurt@no-spam.pl> napisał w wiadomości
news:wku20uh6wm3n$.1x545yoxqngit.dlg@40tude.net...
> Dzisiaj odkurzyłem radiator od procesora i zasilacz. Nie dość ze zrobiło
> sie ciszej to temperatura procesora spadła o 20 stopni (!).
>
> Zasadniczo polecam czasem taki zabieg :)

Hehe, dlatego na serwisie mamy wydajny odkurzacz :) i pedzel (taki jak do
malowania)... Ten duet dziala cuda :)
Ale czasami zdarzaja sie niezle cuda... mialem raz przypadek, ze w
komputerze osiedlila sie rodzina pajakow (4szt) - nie bylo widac plyty
glownej poprzez pajeczyny... z drukarek iglowych wyciagalismy zdechle
myszy... jedna byla nawet przecieta na pol :)
Ale i tak najlepszy numer mial kolega - jak w salonie zaczal rozbierac
komputer, to nagle zywa mysz mu wyskoczyla z komputera... chlopak malo
zawalu nie dostal... A potem okazalo sie, ze myszka zrobila sobie gniazdko z
papierkow na CDROMie, bo zima byla, a w srodku cieplo.. i gdyby nie nasikala
na sieciowke, to by siedziala nie wiadomo jak dlugo :).. To byl moj pierwszy
przypadek, ze 3Com odmowil wspolpracy :)

Pozdrawiam
Michal