Re: Nagrywarka DVD ... - c.d.

Autor: Tytus <Tytus_at_antyspam.pl>
Data: Sun 19 Nov 2006 - 18:38:44 MET

Generalnie pytając o poziom hałasu mam na myśli ewentualny
hałas przy zapisie, bo z zasady nagrywarki nie używam do
czytania płytek. Do tego mam DVD-ROM.

> A właśnie - zapomniałem o nim wspomnieć. Pomijam go właściwie
> z tego powodu, że nie posiada zapisu i odczytu DVD-RAM
A co daje przeciętnemu użytkownikowi możliwość zapisu płytek
DVD-RAM w porównaniu do DVD +/- DL?

          Przepraszam, chodziło mi o DVD +/- RW oczywiście.

Odczyt DVD-RAM dobrze żeby był bo nigdy nie wiadomo jaką
płytkę dostanie się do odczytania.

Widzę, że Ty dużą wagę przykładasz do możliwości testowania
na danej nagrywarce. Dla "bardziej przeciętnego" użytkownika
jest to sprawa drugorzędna, zwłaszcza gdy już się zdecyduje
i jakąś nagrywarkę kupi. Przeciętny użytkownik chyba nie robi
jakichś badań PIE/PIF itp., no chyba żeby wybrać jakie nośniki
są najlepsze, ale to też chyba raczej rzadkość.
Dla mnie od funkcji testowania ważniejsza jest jakość i trwałość
zapisu na nagrywarce którą już będę miał. Ale to nie znaczy, że
wybiorę LG - jakoś tej firmy nie lubię, może niesłusznie.

Pozdrawiam
Tytus