Re: Nagrywarka DVD - co oznacza +R -R DL R9 ?

Autor: Tytus <Tytus_at_antyspam.pl>
Data: Sun 19 Nov 2006 - 17:09:20 MET

Dzięki za wyjaśnienia.

Czy wg Ciebie na -R nie można zapisywać więcej niż 1 sesji?
Wiem, że najlepiej zrobić próbę. Może znajdę gdzieś taką płytkę
i spróbuję coś dopisać.

Przejrzałem jeszcze raz cdlab.pl i cdinfo.pl, ale rankingu nagrywarek
nie znalazłem. :-(
W cdlab.pl znalazłem informacje o AD-7173A, którą w swoim pierwszym
newsie dotyczącym wątku nagrywarek bardzo skrytykowałeś.
Czy mógłbyś napisać co wg Ciebie jest w niej takie złe?

Pozdrawiam
Tytus