Re: Powolona modernizacja starego rupiecia

Autor: Coin <coin22WYTNIJ_at_TOo2.pl>
Data: Sun 19 Nov 2006 - 12:30:50 MET

Wiktor S. napisał(a):

> to wygląda (biorąc pod uwagę, że nie chcesz super-hiper-maszyny) na
> niepotrzebny wydatek - jeśli nie męczysz kompa wymagającymi rzeczami, to
> praktycznie nie zauważysz różnicy.

Hmm, może i masz rację, natomiast zdecydowanie brakuje mi już miejsca na
HDD. No i chyba jednak trzebaby coś poprawić, tak dla zasady ;)

> Lepiej poczekaj, uzbieraj na całego kompa. A dwa kompy fajna rzecz :-]

Niewykluczone, że tak zrobię, przynajmniej w tych obszarach co opisałem.
  Wciąż jednak - jaką konfigurację o przyzwoitej jakości i
niewygórowanej cenie polecalibyście - czy jakiś właśnie procesor AM2 na
płycie powiedzmy ASUS M2NPV-VM (ona ma wbudowaną grafikę hehe, a pytanie
na marginesie: czy 2 złącza PCI to nie jest mało? karta telewizyjna +
coś jeszcze i już nie ma miejsca...)

> płyta K7S5A nie ma kontrolera SATA.
> SATA ma zupełnie inne złącze, nie będziesz miał nawet gdzie tego dysku
> podłączyć.
> Możesz taki kontroler dołożyć jako kartę PCI, a limity BIOSu co do
> rozmiaru przestaną mieć znaczenie.

No nie, to inwestowanie w starą płytę nie ma sensu. Trzeba pomyśleć o nowej.