Problem ze stripem

Autor: Pawel Grzeda <pawel.grzeda_at_kamieniarstwo.pl>
Data: Sun 19 Nov 2006 - 12:41:24 MET

Mialem 2 dyski sata spiete w raid (stripe). Utworzone byly dwie partycje
- 50 GB (systemowa - C) i 250 GB (dane - D). Wszystko dzialalo tak jak
powinno do czasu, az postanowilem z pewnych przyczyn przeinstalowac
system (Windows XP). Wlozylem plytke do napedu, az ukazal sie ekran
wyboru partycji, na ktorej instalowany mial byc system. Instalator
widzial jedynie partycje C, a w miejsce partycji D widzial
"nieprzydzielone miejsce". Nie mialem tez mozliwosci instalacji na tej
partycji C (wysypywala sie po pierwszym restarcie instalatora). Usunalem
w instalatorze partycje C (pogodzilem sie z utrata danych z D), jednak
instalator widzial od tamtej pory dwa obszary o nieprzydzielonej ilosci
pamieci - jeden 50 GB, a drugi 250 GB. Utworzylem powtornie partycje C
obszarze 50 GB ale instalator nadal sie wysypywal. Obecnie podpialem
dysk ATA i prowizorycznie zainstalowalem na nim XP. Zainstalowalem
sterowniki RAID i znow powtarza sie sytuacja, w ktorej Windows widzi
tylko partycje C z mojego RAIDa. Wyczerpaly mi sie juz pomysly. Czy ktos
moglby mi powiedziec, czy mam jeszcze szanse odzyskac tamta partycje?

pozdr
PG