Re: Ile pamięci do laptopa dla win xp?

Autor: Marcusss <meka_at_polbox.com>
Data: Sat 18 Nov 2006 - 22:29:19 MET

Użytkownik "Dariusz Lekki" <dariuszlekki@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:ejn4sr$73j$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Witam!
> Posiadam laptopa IBM ThinkPad 600x (starszy sprzęt)...
> Mam pytanie - ile pamięci kupić aby win xp chodził najbardziej optymalnie?
> Zakładałem, że docelowo będę miał 320mb, jednak dowiedziałem się, że ten
> laptop obsłuży mi również kość 256-megową a co za tym idzie mogę włożyć w
> sumie 2x256+64(na płycie)= 576mb.
>
> Wiem że istnieje zasada, że im więcej tym lepiej, natomiast nie wiem czy
> warto dopłacać sporą kwotę do kości 256 jeśli wzrost wydajności będzie
> niewielki - no właśnie jakiego wzrostu wydajności można się spodziewać?

> [...]

Hi !!!
Tu bym akurat nie byl taki pewny to ze wchodza kosci 256 to nie znaczy ze
plyta je odzczyta jako
2x256 + 64
Mam ibm iseries1300
kosc 256 + 64 plyta
a plyta widzi tylko 256
w specyfikacji pisze ze obsluguje tylko pamieci 128
nie mniej 256 widzi tyle ze suma calosci ramu to tylko 256
jak wsadze 128 + 64 to pokazuje prawidlowo 196
troszke zamotalem ale radze najpierw przetestowac bo szkoda kasy
pozdrawiam
marcusss