Re: Wypasiony kompakt ze stabilizacją - czyli wybór pomiędzy Canon IS S3 a nowym G7

Autor: dziobu <kpawelXXX_at_XXXkr.onet.pl>
Data: Sat 18 Nov 2006 - 23:30:14 MET

Dnia 11/18/2006 3:11 AM, Użytkownik Bunio napisał:
> Cóż nie jestem mistrzem fotografii,
> ale zależy mi na dobrych fotkach z wyjazdów turystycznych
> także w trudnych warunkach (i bez statywu).
>
> Zastanawiam się nad znanym i lubianym
> Canon PowerShot S3 IS:
> http://www.proline.pl/shop.php?prodid=CANON+PS+S3+IS+BLACK

Mam to. Aparat bardzo fajny. Dla mnie ma dwie wady:
1. gubi numer zdjęcia i/lub nazwę katalogu w którym je zapisuje na karcie.
Zdarza sie ze po zgraniu zdjęć numeruje od 1. oczywiście w menu
ustawione wszystko tak jak trzeba.
(ale mam malutki program który przerabia nazwę fotki pictxxx na nazwę
złozoną z daty jej utworzenia i już jest ok ;))

2. Jakieś takie kretyńskie ręczne nastawianie ostrości. (w minolcie
mozna było jedną ręką ustawić wszystkie parametry zdjęcia)
Przyciskasz mf i trzymając to jeździsz kursorem (trzymając!). To wymaga
obu rąk do ustawienia.

Oprócz tego aparat jest jak najbardziej godny polecenia ;)

--
Pozdrawiam                                       | _ \| __|/ __|/ __|
Paweł Konarski                                   |  _/| __|\__ \\__ \