Ile pamięci do laptopa dla win xp?

Autor: Dariusz Lekki <dariuszlekki_at_gazeta.pl>
Data: Sat 18 Nov 2006 - 15:25:57 MET

Witam!
Posiadam laptopa IBM ThinkPad 600x (starszy sprzęt)...
Mam pytanie - ile pamięci kupić aby win xp chodził najbardziej optymalnie?
Zakładałem, że docelowo będę miał 320mb, jednak dowiedziałem się, że ten
laptop obsłuży mi również kość 256-megową a co za tym idzie mogę włożyć
w sumie 2x256+64(na płycie)= 576mb.

Wiem że istnieje zasada, że im więcej tym lepiej, natomiast nie wiem czy
warto dopłacać sporą kwotę do kości 256 jeśli wzrost wydajności będzie
niewielki - no właśnie jakiego wzrostu wydajności można się spodziewać?

Obecnie mam w tym laptopie 128mb i.... chodzi - jeśli na 320mb
przyspieszy sporo, to mi wystarczy. Nie chcę wyrzucać pieniędzy.

Dariusz Lekki