Re: Nagrywarka DVD ... - c.d.

Autor: Eneuel Leszek Ciszewski <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console>
Data: Sat 18 Nov 2006 - 20:41:44 MET

"Tytus" ejnkrh$bcm$1@nemesis.news.tpi.pl

> [..] Tylko, że wyniki prezentowane w różnych czasopismach
> były już wielokrotnie podważane lub wręcz wyśmiewane na tej i innych grupach.

Na przykład czasami ktoś pisze o legendarnej jakości Toshiby SD R-5372,
podczas gdy tej nagrywarki nie ma już chyba praktycznie nigdzie.
Ja tę legendarność mam. (to znaczy fizycznie od jakiegoś czasu
nie mam -- zdałem ;) sprzedawcy razem z żądaniem zastosowania
się do obowiązującego w Polsce prawa)

Płyty TDK i w Polsce, i na świecie zbierają najwyższe noty, chwilowo
także SONY, a moja Toshiba niby nagra TDK DVDx16 do końca (bo EMTEC
DVD-/+R -- nie; TDK DVD-Rx8 -- nie) i nawet tuż po nagraniu odczyta,
ale już w **kilkanaście godzin później** końcówka płyty jest nieczytelna
(czerwone kwadraciki) i jeden z plików, które tworzą obraz partycji -- nie
może być odczytany... Podobnie z SONY, zbierającymi na grupach akurat teraz laury...
Płyty tylko co zakupione, bez widocznych **śladów** rys, zabrudzeń, kurzu...
SONY i EMTEC pudełkowane, TDK ze szpuli...
(ale pudełkowane TDK DVD-Rx8 nagrywała jeszcze gorzej)

> I jeszcze jedno. W moim programie Nero nie ma testu ScanDisc, a wydaje się
> stosunkowo szybki do wykonania na płytkach zapisanych na różnych nagrywarkach.
> Gdzie go można znaleźć?

Pisałeś, że masz DVD Info Pro 4.623. Moim zdaniem jest dużo lepszy od nerowskich.
A co do szybkości testowania -- szybkość od programu nie zależy. :)

--spacja
 (_______) leszekc@@alpha.net.pl | |