Re: Nagrywarka DVD ... - c.d.

Autor: Tytus <Tytus_at_antyspam.pl>
Data: Sat 18 Nov 2006 - 20:51:52 MET

> Pisałeś, że masz DVD Info Pro 4.623. Moim zdaniem jest dużo lepszy od nerowskich.
> A co do szybkości testowania -- szybkość od programu nie zależy. :)
Od programu zależy czas dojścia do wyników, bo zależy to od skomplikowania programu,
różnorodności proponowanych w nim testów itd.

ScanDisc znalazłem jako zakładkę w programie CD-DVD Speed 4.7.0.0
Właśnie testuję płytkę zapisaną na "zaprzyjaźnionej" nagrywarce Pioneer DVR-110D.

Odwiedziłem cdrinfo.pl i cdrlab.pl. Pamiętam, że jedno z tych miejsc (nie pamiętam które)
odwiedziłem kiedyś przed zakupem nagrywarki CD-RW i wtedy to było naprawdę
miejsce poświęcone CD/DVD. Teraz jest tam "wszystko", czyli ... nic. :-(
Rankingu nagrywarek nie znalazłem.

Pozdrawiam
Tytus