Re: Głośniki CREATIVE - Inspire 7.1 czy GigaWorks 5.1 ?

Autor: Marcin Jancewicz <marcin.jancewicz_at_giemajl.com>
Data: Sat 18 Nov 2006 - 19:27:18 MET

> Głośniki CREATIVE - Inspire 7.1 czy GigaWorks 5.1 ? Które lepsze ? Mam na
> płycie wyjścia SPDIF i 7.1. 5.1. 2.1

Niedawno zakupilem glosniki GigaWorks ProGamer G500 i jestem bardzo
zadowolony z zakupu. Wad jak narazie brak, tuba jest spora, satelity da sie
powiesic na scianie, a do tylnich mozna dokupic stojaki (szkoda ze nie w
zestawie ;-) Jakosc wykonania nie budzi zadnych zastrzezen.

Bas przy standardowych ustawieniach glosnosci dla niektorych jest troszke za
mocny (jak dla mnie to kwestia gustu). W kazdym badz razie nie jest to
minus, gdyz mozna regulowac sama tube wedle upodoban (tak jak glosnosc
tylnich, centra, sopranow). Posiada feature "upmix", ktory przydaje sie IMHO
przy starszych kartach dzwiekowych - zaprzega wszystkie glosniczki do
przetwarzania dzwieku stero.

Inspire 5.1 "prykaja" w porownaniu do tego zestawu, wiec z 7.1 nie bedzie o
wiele lepiej ;-).

Szczerze polecam !!

pozdrawiam
mj