Re: Karty pamięci - tymczasowy trend czy nowa rewolucja?

Autor: Osadnik <osadnik.www_at_wp.pl>
Data: Sat 18 Nov 2006 - 08:17:45 MET

Atlantis napisał(a):

> BTW to jak wygląda sprawa z tymi kartami SD (bodajże) o podwyższonej
> pojemności? Ponoć nawet kilkadziesiąt GB mogą mieć?

W sprzedaży nie widziałem weicej jak 2GB.

czytnik i tak AFAIK łapie maksimum 1 GB,
2 i pewnie więcej jeśli sie pokaże. 2 testowane u siebie podczas
nagrywani map na karte MMC do nawigacji.
  a to mi w
> zupełności wystarczy. Żeby tylko, tak jak zostało powiedziane kosztowały
> ~10 zł... :)
10 zł za 1GiB hm ja jna nośnik RW o podobnej charakterystyce jak dysk
twardy to jest i tak za niska cena ;)

--
Szukam pracy, coś przy naprawie komputerów - rejon Warszawa.