Re: Karty pamięci - tymczasowy trend czy nowa rewolucja?

Autor: Atlantis <marekw1986NOSPAM_at_wp.pl>
Data: Fri 17 Nov 2006 - 22:40:44 MET

Bucz napisał(a):

> oczwiscie... kiedys rynek sie w koncu nasyci... tak jest zawsze ze
> sprzetem komputerowym

BTW to jak wygląda sprawa z tymi kartami SD (bodajże) o podwyższonej
pojemności? Ponoć nawet kilkadziesiąt GB mogą mieć? Zresztą nie wiem czy
mi kiedykolwiek taka karta będzie potrzebna (to chyba tylko z myślą o
kamerkach cyfrowych), czytnik i tak AFAIK łapie maksimum 1 GB, a to mi w
zupełności wystarczy. Żeby tylko, tak jak zostało powiedziane kosztowały
  ~10 zł... :)

# /George Orwell - Rok 1984/