Re: 3 tys zł na sprzęt

Autor: KILu <kilu_at_psxextreme.pl>
Data: Fri 17 Nov 2006 - 20:22:37 MET

TMK wrote:
> acha ;) do tego jakiś lcd 32" za min 3000,00 najlepiej z wejściem
> hdtv,

Na początek w zupełności starczy monitor od PC, później... później TV LCD
będą znacznie tańsze. :]

> komplet głośników, amplituner etc.

Świetne głośniki z dekoderem można kupić za 500-800 zł. A do Stereo
wystarczy dowolny zestaw od PC. Albo nawet TV.

> na 4-5 gier, później coraz drożej w porównaniu do PC (gdzie są niezłe
> tytuły w granicach 50zł). Druga sprawa - w co chce grać autor wątku?
> Przy strategiach, rts czy fpp konsola wysiada, reszta chyba OK.

Przy FPP już nie. :) Pomijam fakt, że większość PeCetowych FPP ukazuje się
też na konsolach. To plus więcej, np. God of War (który oprawą miażdży
wszystko, co było do tej pory, grywalność ma nie gorszą) czy nawet świetny
Black na stareńką PS2. Przy strategiach... PC ma oczwiście przewagę, choć
wychodzi sporo doskonałych tatycznych RPG, a na konsole przenośne są
klasyczne RTS-y czy turówki o stopniu rozbudowania niewiele mniejszym, niż w
podobnych grach na PC.

Oczywiście nie chcę wywoływać pozbawionej sensu wojny.

k,