Re: 3 tys zł na sprzęt

Autor: biela <adresNAwww.biela.prv.pl_at_spam.pl>
Data: Sat 18 Nov 2006 - 00:15:50 MET

> acha ;) do tego jakiś lcd 32" za min 3000,00 najlepiej z wejściem hdtv,
> komplet głośników, amplituner etc.
> _Moim zdaniem konsole są dla osób zamożnych!_

LCDka w tym stylu też zamierzam kupić :] więc tutaj by się zgrało.

> na 4-5 gier, później coraz drożej w porównaniu do PC (gdzie są niezłe
> tytuły w granicach 50zł). Druga sprawa - w co chce grać autor wątku? Przy
> strategiach, rts czy fpp konsola wysiada, reszta chyba OK.

w strategie się już nagrałem. Ostatnio męcze FPP ale tylko przez net. Jak
wygląda sprawa grania przez net i czy jest możliwość grania na konsoli myszą
i klawiaturą czy tylko padem (jeśli tylko padem to czy jest to wygodne??).

Co do cen gier to pewnie można tez kupić taniej jakieś używki z allegro więc
nie jest tak strasznie. A że lubię grać online to i tak nabywam oryginały :)